Od połowy grudnia nie będzie już możliwe zalogowanie się do konta użytkownika ceidg.gov.pl.
Z dniem 13 grudnia nastąpi integracja i migracja dotychczasowych danych,w tym dane firmy, historia wpisu do CEIDG oraz status złożonych wniosków zawartych w danym rejestrze na automatycznie utworzone Konto Przedsiębiorcy w serwisie Biznes.gov.pl.
W nowym serwisie przedsiębiorcy zalogują się do swojego Konta Przedsiębiorcy przez Login.gov.pl, wykorzystując profil zaufany lub e-dowód. Jeśli będzie to pierwsze logowanie system przeprowadzi przez proces rejestracji.
Dzięki połączeniu obu serwisów (ceidg.gov.pl i Biznes.gov.pl) przedsiębiorca uzyska dostęp do kompletu wszystkich informacji i możliwość realizacji rożnych usług w jednym miejscu gdzie duża część danych będzie uzupełniana automatycznie.
Na Koncie Przedsiębiorcy będzie można załatwić m.in.:
- pobranie zaświadczenia o wpisie do CEIDG i sprawdzenie wpisu
- złożenie wniosku o wpis do CEIDG
- zmianę danych firmy w rejestrze
- zawieszenie, wznowienie lub zamknięcie firmy
- dodanie pełnomocnika albo prokurenta do CEIDG i możliwość zarządzania pełnomocnictwami
- realizację wiele spraw urzędowych, sprawdzenie wysłanych wniosków oraz odpowiedzi z urzędów – informacje o załatwieniu sprawy lub powiadomienia o błędach we wnioskach.
Zostało też uruchomione przez Ministerstwo Centrum Pomocy, które oferuje profesjonalną pomoc konsultantów za pośrednictwem kilku kanałów komunikacji, m.in. telefon, livechat.
Telefoniczny kontakt z Centrum Pomocy Przedsiębiorcy jest możliwy od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) od 7:00 do 17:00 pod numerami telefonów: 801 055 088 lub 22 765 67 32.